Mai Multe Vizualizari
Imbunatatit cu tehnologia °CoolTechTM pentru controlul deteriorarii motoarelor prin incalzire
Motoarele moderne, mai mici și mai compacte, care se încălzesc mai mult ca niciodată în timpul funcționării, și opririle/pornirile din traficul aglomerat, ce cresc și mai mult temperatura de funcționare, fac ca uleiul să fie utilizat în condiții cum nu se poate mai dure și mai problematice. Pentru a se obține eficiența termică maximă, motoarele trebuie să rămână reci în fața căldurii agresive.
Descriere si utilizari
PETRONAS Syntium 3000 E 5W-40 este un lubrifiant în întregime sintetic, obținut cu tehnologia °CoolTech™ care controlează eficient căldura, rezistând oxidării și prevenind degradarea uleiului și acumularea depunerilor, pentru protejarea pieselor și menținerea eficienței motorului în întregul interval între două schimburi.
PETRONAS Syntium 3000 E 5W-40 este special conceput pentru autoturisme, SUV-uri și camionete care utilizează motoare pe benzină supraalimentate cu injecție directă și motoare diesel, cum ar fi Mercedes-Benz, Volkswagen și Renault (consultați manualul de utilizare). Este potrivit, de asemenea, pentru vehicule echipate cu injectoare de combustibil, multi-supape sau turbocompresoare care funcționează în condiții severe.
Datorită experienței noastre în sporturile cu motor, unde se folosește cel mai eficient motor hibrid, am dezvoltat PETRONAS Syntium, o gamă completă de lubrifianți, pentru a permite șoferilor să maximizeze fiecare strop de energie.
Beneficii
PETRONAS Syntium 3000 E 5W-40 este proiectat cu tehnologia °CoolTech™ pentru a controla căldura, oferind performanță și protecție îmbunătățite:
- rezistență remarcabilă la formarea reziduului din motor la degradarea uleiului. Controlează în mod eficient formarea de depuneri în motor, garantând funcționarea la eficiență maximă a fiecărei piese a motorului, maximizând conversia puterii și reducând emisiile.
- capacitate de lubrifiere excepțională, pentru protecția împotriva uzurii anormale a sistemului de distribuție și a peretelui cilindrului, oferind o apărare vitală împotriva deteriorării motorului ce poate duce la funcționarea sa incorectă și la creșterea emisiilor.
- controlul excepțional al efectelor dăunătoare ale căldurii, pentru a preveni depunerile de la turbocompresor și piston, prelungind astfel durata de viață a pieselor motorului, maximizând eficiența motorului și asigurând performanțe maxime pentru mai mult timp.