Filtru polen Fiat
Atunci cand calatoriti cu masina, este fundamental ca aerul respirat sa fie curat. Afectiunile alergice sunt in continua crestere si acest lucru inseamna un risc suplimentar atunci cand sunteti la volan. Totodata, un aer poluat in interiorul autovehiculului duce la depunerea murdariei pe suprafetele vitrate si la reducerea vizibilitatii la volan.
Gratie unei performante ridicate a tesutului filtrant, filtrele de habitaclu originale distribuite de catre Mopar® asigura o protectie efectiva impotriva agentilor poluanti prezenti in aer, indeosebi polenul si praful fin, retinand practic 100% din praful fin, cu dimensiuni mai mari de 3-5 µm, mentinand un nivel extrem de ridicat de eficienta pentru micropraful de dimensiuni mai mici. Filtrele de habitaclu originale, distribuite de catre Mopar® dedicate autovehiculelor Fiat sunt realizate cu o medie de filtrare multistrat cu structura progresiva.
Pentru comanda filtrului de polen selecteaza marca Fiat, modelul Fiat: Fiat 500, Fiat 500X, Fiat 500L, Fiat Tipo, Punto, Grande Punto, Panda, Albea si motorizarea autovehicului detinut. Citește Mai Mult Afiseaza mai putine
Comenzile cu valoare mai mare 390 Ron beneficiaza de transport gratuit.
Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 9 - 17.
Dupa expedierea comenzii din "COSUL DE CUMPARATURI", in scurt timp veti fi contactat de unul dintre operatorii nostri care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.
Livrarea produselor se va face prin Fan Courier. Produsele comandate si aflate in stoc se vor livra in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele care nu se afla in stoc se va comunica data livrarii.
Pentru livrarea produselor comandate oriunde in tara, la valoarea produselor comandate se va adauga si valoarea de 29.75 lei (TVA inclus) a transportului. Livrarea comenzile cu o valoare mai mare de 390 lei (TVA inclus) in limita a 20 kg este gratuita.
Va recomandam ca la primirea coletului sa receptionati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate agentului de la firma de curierat chiar la primirea coletului.
In cazul in care sesizati neconcordante este obligatorie incheierea unui proces verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat.